Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2020 14:56 - Научен сътрудник
Автор: izpitatel Категория: Технологии   
Прочетен: 1021 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.08.2020 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
            Един научен сътрудник, етнолог, бил командирован в отдалечен район за проучване на местните обичаи. Цял ден обикалял, разглеждал, интервюирал, записвал. Привечер, уморен и гладен, попитал къде има хотел. Развеселени от наивността му, хората го насочили към къщата на една вдовица. Казали, че тя е о̀правна жена и ще го приюти.

    Отишъл научният сътрудник при вдовицата, тя го посрещнала и го поканила в къщата. Попитала го:

    - Ти какво работиш?

    - Научен сътрудник съм, описвам местните обичаи.

    - А аз съм вдовица, сама съм. Имам само едно легло, но то е голямо. Ако си съгласен, ще спим двама.

    - Както съм уморен, веднага ще заспя.

    Оправила жената леглото, наредила софрата, наляла вино. Хапнали, пийнали и сътрудникът веднага легнал и захъркал. Вдовицата летнала до него и го бута:

    - Ти какъв беше, че забравих?

    - Научен сътрудник съм, колко пъти ти казах – промърморил в полудрямка.

    - Пък аз съм вдовица – въздъхнала жената….

    Цяла нощ тя не могла да спи, станала рано. Имала много кокошки и няколко петли. Пуснала кокошките, а в заграденото оставила всички петли с 2 – 3 кокошки.

Когато научният сътрудник излязъл да се наплиска на чешмата, видял петлите и попитал:

    - Защо за две кокошки храниш толкова петли? За какво са ти?

Ядосаната жена му отвърнала:

    -  А, то само единият е петел, другите му сътрудничат научно….

…………………………………………………………………………………………………………….

       Очертава се голямо научно сътрудничество след края на отпуските. Има много сътрудници, консултанти, съветници, политолози, астролози и даже египтолози, копнеещи за изяви.   




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: izpitatel
Категория: Технологии
Прочетен: 162996
Постинги: 67
Коментари: 33
Гласове: 109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930