Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2020 14:44 - обстановка и постановка
Автор: izpitatel Категория: Технологии   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.07.2020 14:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Какво виждаме по медиите - обстановката или постановката?

   Слушам разискванията в Парламента и се чудя. Не мога да разбера кой от кои е. Всички употребяват ограничен набор от едни и същи думи за опонентите - корупция, мутри, олигарси, мафиоти и т. н.
   Известно е, че думите отразяват мисленето. Мислите се изразяват с думи. И когато думите се превръщат в етикети, си представям следното:
   В аптеката, лекарствата са наслагани в кашони с етикети: болки, кръвно налягане, температура, отпадналост...... В кашона има различни лекарства, с различни цени. Посочвате кашона и цената и получавате съответното лекарство.
   Напомня ми за Джордж Оруел и неговия новоговор.
   Когато слушах изказвания, реплики и дуплики, си спомних един стих от Пушкин - Глухой глухого звал к суду.....   

    Глух, друг глух призвал
    на съд пред съдията оглушал.
    Извика глухият: Отвлече
    той мойта крава надалече!
    А другият, във отговор крещи:
    Таз нива с тръни и бодил,
    от дядо ми съм наследил!
    А съдията, недочул реши:
    За да попречим на разврата,
    ергенът да се задоми, макар
    че в случая виновна е момата!

Моля Духа на Пушкин да ми прости тромавия превод.

  Опитът ми за полет с парен локомотив, който не успях да кача в " скрита картинка ", може да се види на адрес:  https://www.obraznazed.cz/?obraz=F000978F9060


    



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: izpitatel
Категория: Технологии
Прочетен: 158267
Постинги: 66
Коментари: 32
Гласове: 108
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031